Fragt og retur

Abonnementsbetingelser

 Generelt

På fynt.dk kan du bestille te i kasser på abonnement. For at afgive en bestilling på abonnement på fynt.dk, skal du være fyldt 18 år og være bosiddende i Danmark. Er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre. Tilbuddene gælder ikke ved forsendelse til Grønland, Færøerne og i udlandet.

Vores te-abonnement er bygget til at kunden selv kan administrere sit abonnement.

Alle priserne på varerne er inklusiv moms og inklusiv levering hvis der sendes med DAO. Priserne er dagspriser, og fynt.dk opdateres flere gange om ugen. Der tages forbehold for leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer, force majeure og trykfejl. Det er muligt at se tidligere og nuværende abonnementer via login på hjemmesiden under “Din Konto” herefter “Mine Ordrer” og så klik så på “Mine Abonnementer”. Alle aftaler indgås på dansk.

 

Med jævne mellemrum har vi udskiftninger i vores abonnement. Skulle en te du abonnere på udgå af vores sortiment, vil du i stedet modtage en anden te og blive kontaktet med henblik på at ændre eller opsige dit abonnement.

 

Det er kun via hjemmesiden, at du kan bestille te på abonnement. Hvis du evt. har forespørgsel på varer som ikke er på siden, er du meget velkommen til at kontakte os mht. om vi kan skaffe varen. Dit køb betales online på fynt.dk med betalingskort.

 

Leveringstiden er 1-6 hverdage – den konkrete leveringstid står oplyst ved hver enkelt varer. Levering sker via DAO.

 

Ordrebekræftigelse

Når du bestiller et te-abonnement vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Denne skal du kontrollere er i overensstemmelse med din bestilling. Oplever du fejl eller mangler ved din ordre bedes du kontakte info@fynt.dk

 

Kvitteringer

Vi sender auto-generede mails herom. Når vi trækker pengene fra din konto; vil du som kvittering få tilsendt en mail, der indeholder: Transaktionsnummer, varer og beløb.

 

Fortrydelsesret ved abonnement

Der er ingen fortrydelsesret på levering af fødevarer. Ønsker du at at fortryde et købt abonnement skal du gøre det inden første levering ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.

 

Afbestilling

Ønsker du at afbestille eller flytte en levering skal det ske senest kl. 21.00 dagen før leveringen. Ved at logge på din konto og springe en næste levering over.

 

Bindingsperiode og opsigelse

Der er ingen bindingsperiode på vores te-abonnement og du kan opsige det når du ønsker, ved at logge på din konto og stoppe dit abonnement.

Du kan altid tilgå din abonnementer via siden ”min konto”. Her kan du opsige, udskyde levering, ændre interval, sætte I bero og opsige.

 

Sådan handler du hos os

For at foretage et køb af abonnement på fynt.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den eller de varer du ønsker og klik på ”Tilmeld dig nu”

2. Indtast dine personlige oplysninger

3. Godkend vores abonnementsbetingelser

4. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

5. Gennemfør betalingen

 

Betaling

Vi tilbyder betaling via kreditkortbetaling (Dankort, Mastercard, Visa og Visa Electron), Mobilepay, viabill og Anyday, bankoverførsel eller ved fakturering (kun erhvervskunder). Ved betaling med privatudstedte betalingskort er betalingen gebyrfri. Ved firmakort tillægges et gebyr – Dankort og Visa Dankort opkræves et gebyr på 1,39 %. Ved betaling med Visa Electron, MasterCard og lignende tillægges der et betalingskortgebyr svarende til 1,75 % af købsbeløbet, dog min. 0,70 DKK.

Vi anvender 3D Secure i betalingsforløbet for at beskytte dig og dit betalingskort mod svindel. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun Nets (PBS), der kan læse dem. Hverken os hos Fynt eller andre har mulighed for at læse dataene.

Beløbet for ordren trækkes først, når pakken afsendes fra vores lager.

Ændring af dine betalingsoplysninger

Du kan logge på Din Konto og opdatere dine kreditkort oplysninger.

 

Ændring af dit te-abonnement

Du kan altid gå ind via Fynts hjemmeside, logge ind og under “Mine abonnementer”  (Find det under Mine Ordrer) hvor du kan finder dine oplysninger og kan ændre dine abonnementer, så som:

       Se hvornår din te sendes (de næste 10 datoer)

       Springe datoer over

       Sætte dit te-abonnement i bero

       Stoppe dit te-abonnement

       Opdatere dit kreditkort

 

Ændringer af betingelserne for vores Te-abonnementet?

Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af Fynt Aps foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af denne aftale til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage som meldes ud til den tilmeldte e-mail adresse.

 

Dine personlige oplysninger

For at det er muligt at få et abonnement på vores Te kasser, er det nødvendigt at du lader dig registrere med følgende personlige oplysninger.

       Navn

       Adresse

       Telefonnummer

       E-mailadresse

       Betalingskort

 

fynt.dk benytter sig af et tredjepartsprogram til at håndtere abonnementer i systemet. Dette program gemmer følgende oplysninger:

       Navn

       Adresse

       Telefonnummer

       E-mailadresse

       Betalingskort (gemmes kun i Pensopay som er vores betalings gateway)

Dine personoplysninger bruges kun til det formål, at kunne levere varen til dig samt at håndtere dit abonnement.

Oplysninger der er afgivet til Risteriet hverken vidergives eller sælges og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

 

Leveringspriser

Priserne på varerne er inklusiv moms. Pris for levering er inkluderet i og med der leveres med DAO.

Levering

Alle te-abonnementer sendes afsted så hurtigt vi kan ekspedere dem i alle hverdage fra produktionen i Korup. Bemærk, at den dato der står er den dato vi forventer at pakke og sende din te. Så der kan gå 1-6 dage før du har teen. Hvis datoen falder henover en weekend, eller helligdage, vil vi først pakke og sende den første hverdag hvor vi er tilbage i produktionen.  Vi sender standard med DAO og i en størrelse der betyder, at hvis man ikke er hjemme, vil forsendelsen 9 ud 10 gange ende i din postkasse (og ikke i en pakkeshop). Skulle det i mod forventning ikke ske og at du modtager en seddel i din postkasse fra DAO. Så skal du tage kontakte til DAO og bede dem om at aflevere posen i postkassen eller foran din dør, der er opgange som DAO ikke har adgang til. Hvis det sker, så tag fat i dem, så de evt. kan få en nøgle. Vi har yderligere sørget for at der automatisk skrives en lille besked til fragtfirmaet, at han/hun skal levere din te i postkassen.

Vi leverer til Danmark, ikke Grønland og Færøerne.

Misvedligehold

Misvedligeholder du din abonnementsaftale eller abonnementsbetingelserne er Risteriet berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scroll to Top